Hitachi ZX690LCR-7 & Extreme Machine - Bulldozer Sumo di Komatu

Chì cù u sviluppu di escavatori è a macchina di custruzzioni, ci sò sempre più prudutti chì si adattanu per a situazione diversa sò stati fatti, è eccu l'ultime notizie nantu à a macchina da i Earthmovers

Hard Hitter - Hitachi ZX690LCR-7
Eoghan Daly visita ciò chì si crede esse a prima versione Dash 7 di l'escavatore 690LCR di Hitachi Construction per entrà in serviziu in Europa, operendu in u Live Work Grow in u situ di Central Park in Dublinu.
A macchina aranciu luminosu hè di pruprietà di Shannon Valley Group è hè alimentata da un mutore conforme à e emissioni Stage 5 chì produce 348kW è 2.050Nm di torque à 1.300 rpm. Pisendu 71,7 tunnellate in specìfiche di scavi di massa, u 690LCR hà dimustratu a so efficacità à a rumpitura di u granitu duru cù i so attacchi Rammer C130 è Martelli idraulici Epiroc.
L'operatore veteranu Tom Reilly hà dettu à Eoghan, "Hitachis sò sempre stati veri macchinari d'operatori è stu novu Dash 7 hè ancu megliu. Cum'è sempre, hà un bellu schema di cuntrollu è hè assai lisciu ancu à e leve. "
Leghjite più nantu à l'Hitachi ZX690LCR-7 è l'operazione di Dublinu di Shannon in Earthmovers Magazine.
图片1
Extreme Machine - Komatu's Sumo Dozer
In u numeru di nuvembre 2020 di EARTHMOVERS MAGAZINE (lanciatu u 2 d'ottobre), David Wylie rivede l'ultima versione di 112-tonne Komatsu Europe D475A-8, u più grande bulldozer di u mondu, chì travaglia in a cava di Narva in Estonia.
Per ghjunghje, sta macchina particulare hè stata trasportata da a fabbrica Osaka di Komatsu in parti à u portu di Zeebrugge in Belgio. I cumpunenti sò stati dopu cundutti 2.300 km in camiò versu u dealer Baltem di Komatsu in Estonia, induve hè statu cumpletamente assemblatu in l'attellu in situ.
A versione Dash 8 di u D475A hè alimentata da un mutore Stage 5 chì produce 934hp in marce avanti è 1.040hp in reverse. Cù a so lama à doppia inclinazione U è un enorme ripper, a versione riprisentata quì pesa 115 tunnellate enormi!
图片2


Tempu di posta: Oct-30-2020