Escavatore cingolato R940 da Libherr

图片1U centru di R&D è di Francia di Francia hè ghjustu finitu una nova macchina - Escavatore cingolato R940 chì hè l'ultimi prudutti per a serie di R 944C

Beneficiata per a ricca esperienza da Libherr, a nova macchina hà una bona capacità di travagliu, è chì pò custruisce un novu standard per l'escavatore chì vene. Perchè sta macchina pò fà più match cù l'ambiente. È quella macchina aghjunghjendu ancu u biancu di e serie R950 è R960 pò cunvene per più locu di demolizione.

Questa nova macchina adatta per l'emissione standard EU-5. È u tassu di uscita puderia ghjunghje à 200KW, in listessu tempu anu u sistema DOC, SCR, DPF è scaricà a valvola EGR. Tutti quelli equipaggiamenti ponu fà u risparmiu di carburante è prutege u Motore. Inoltre, puderia offre a versione Tier 4 Final. À a fine, Libherr offre u mutore abbinatu per qualchì mercatu speciale.

 Eccu una parte impurtante LDC, Cù i pezzi di ricambio di sicurezza di carica, u Conduttore puderia cunnosce a pusizione di a macchina è u postu di bulldozer, se anu qualchì periculu, u LDC riceverà u messagiu chì li farà sapè à u cunduttore.

In listessu tempu a cabina di u Driver face più regolazione cum'è u chassis idraulicu, è a piastra contrapesante amovibile. U cunduttore pò ancu aduprà u cumpressore d'aria per fà l'aria fresca in cabina.

 

Questa nova macchina pò ricustruisce u standard per l'Escavatore di Demolizione.

 


Tempu di posta: Oct-21-2020